• Kantinecommissie

Het kantinebeheer wordt gecoƶrdineerd door: Robert Jansen (kantine@sv-nvc.nl)

De kantine is voor onze vereniging een belangrijke ontmoetingsplaats. Wat is er nu leuker om na de wedstrijd (als speler of supporter) gezellig met het team en je vrienden iets te drinken en te eten? En op die manier zorg je ook nog voor een belangrijke inkomstenbron voor de vereniging.

Zaterdag
    Op de zaterdag zijn een aantal vrijwillige ouders van jeugdleden actief die de kantine openen en sluiten en bij problemen bereikbaar zijn voor de dienstdoende teamouders.

Zondag

Op zondag regelen de seniorenteams de barbezetting en als NVC 1 thuis speelt zijn Ruud en Elly van der Velden verantwoordelijk voor het kantinegebeuren.

Dinsdag en donderdag

Op dinsdag ?? en donderdagavond is de kantine geopend. De overige avonden zal bij wedstrijden de kantine geopend zijn als ouders van het spelende team de barbezetting regelen. Een barhoofd zal dan openen en sluiten.

De barbezetting
    • Om de  kantine goed te laten draaien, zal ieder lid >18 jaar (of ouder van een jeugdlid) van de vereniging moeten helpen. Op een weekenddag zal de bar bezet moeten worden door 3 mensen achter de bar en 1 a 2 vaste keukenmedewerk(st)ers. Er is een pool van vrijwillige barhoofden die deze barmedewerkers ondersteunen.
    • Op dit moment wordt de barbezetting ingedeeld op basis van het aloude systeem. Per team krijg je te horen dat je ingedeeld bent, en onderling dient iedereen uit te maken wie de bezetting gaat vormen (rekening houdend met minimaal 3 mensen). De bezetting achter de bar zal door de leden zelf worden ingevuld. In de dienst waarbij alcohol geschonken wordt, moeten ouders  of leden >18 jaar staan die het IVA certificaat op internet hebben behaald. De link hiervoor staat in de mail aan de leider waarin de dienst wordt aangekondigd. Dit seizoen zal de KaCo een indeling maken van de bardiensten. Het aangewezen team zal dan 3 mensen moeten leveren. Let wel, deze diensten zijn verplicht voor ieder team!
    Keukenmensen en barhoofden!!!
    • Voor het bakwerk in de keuken zijn we op zoek naar mensen vanaf 16 jaar die daar een zakcentje mee willen verdienen.
    • Voor de barhoofden op zaterdag kunnen we ook nog een aantal mensen gebruiken.

Het assortiment
    Om de kantine efficiƫnt te kunnen beheren, is er ook besloten om te werken met een vast assortiment. Dit assortiment is zo samengesteld dat iedereen goed kan drinken en eten, zonder dat we een voorraad exotische producten er op na houden. Dus precies zoals in een voetbalkantine hoort.