• NVC Clinic zorgt voor veel blije gezichten

De goede vrijdag op 30 maart stond bij NVC in het teken van een Clinic voor de jeugd van JO8 t/m JO13 en van niet leden van buitenaf (scholen waren óók aan aangeschreven). Om 12:45 uur melden 89 kinderen zich voor de clinic onder leiding van onze Hoofdtrainer Joeri van Gelder geassisteerd door zijn staf Jeroen Beerthuizen en Casper Nelis en 6 selectiespelers (Danny Westerink, Surainy Carolus, Gilliam Hund, Achmad Disi, Giorno Hardy en Quincy Pang A Tjok). Vanuit STCC Fysiotherapie was Eline Smit aanwezig.

4 Trainingsvormen
    Na een introductie in de middencirkel van veld 2 door Joeri van Gelder over het programma van deze middag werd er gestart met een algemene warming up om de spieren goed warm te maken, vervolgens werden de jongens en meisjes in groepjes ingedeeld op leeftijd en niveau. In totaal werden er 4 trainingsvormen getraind die in het teken stonden van het verbeteren van de technische vaardigheden van dribbelen, passen/trappen, aannemen en passeren. In één trainingsvorm kwamen al deze vaardigheden terug inclusief afronden en scoren.

Speler en rapper
    Tijdens de pauze/break werd er limonade geschonken, een zakje chips en fruit uitgedeeld en werden de jongens en meisjes getrakteerd op een rap van onze rapper uit de zondag 1 Achmad Disi, artiestennaam Juan Disi. Dit werd aan het einde van de middag onder het toeziend oog van de inmiddels gearriveerde ouders nog eens dunnetjes herhaald.

Het was een fantastische middag voor Joeri en zijn mannen, het zonnetje was aanwezig en 89 enthousiaste jongens en meisjes zorgden voor een geweldige sfeer. Daarom durven wij gerust te zeggen: de Clinic was een enorm succes!

Volgend jaar weer!
    NVC wil iedereen bedanken voor hun inzet en alle kinderen en ouders uiteraard ook voor hun inschrijving. Noteer Goede Vrijdag 2019 alvast in jullie agenda want dit gaat volgend jaar zeker een vervolg krijgen. Johan van de Bosch en Martijn Roosendaal bedankt voor het ter beschikking stellen van de jeugd trainingsmaterialen.

Jeugdspelers die de spelers en trainers van NVC zondag 1 een keer zelf in actie willen zien: de eerstvolgende thuiswedstrijd is op zondag 15 april tegen concurrent SO Soest, om 14.00 uur.