• NVC verslaat ook SCH \'44 in Harmelen!

In de 17e wedstrijd van het seizoen is NVC wederom ongeslagen gebleven. In een lastige uitwedstrijd tegen hoogvlieger SCH \'44 bleef de formatie van trainer Joeri van Gelder aan de goede kant van de score: 0-1. Het moeilijk bespeelbare veld maakte goed voetbal niet gemakkelijk, maar de spelers van NVC voerden hun taken stuk voor stuk goed uit. In de 35e minuut maakte Giovanni Leons de naar later bleek winnende treffer. NVC wist wederom achterin de nul te houden en trok de drie punten zo over de streep. Concurrenten Kampong en SO Soest speelden vandaag ook tegen elkaar en door de winst van Kampong heeft NVC nu 8 punten voorsprong op de eerste belager. Er zijn nog 9 wedstrijden te gaan. Zondag a.s. speelt NVC om 14.00u thuis tegen DCG dat vandaag Vriendenschaar van de mat veegde met 6-1. NVC is dus gewaarschuwd!