• Op dinsdag 17 oktober houdt FC Utrecht een Open Training! De training begint om 10.30 uur, het voorprogramma start echter al om 09.30 uur. Onder begeleiding van het sfeerteam kunnen de jongste supporters van FC Utrecht dan al vlaggen maken, Utrechtse liedjes leren en trucjes van een freestyler bewonderen. Tijdens de training worden de vlaggen en liedjes natuurlijk direct ingezet.

Assistent-trainer Jean-Paul de Jong draagt een headset, zodat iedereen kan horen hoe hij de spelers coacht en welke tips hij geeft. Naast de training is er nog veel meer te beleven in Stadion Galgenwaard. eSporter Lode de Boo is aanwezig voor een potje FIFA18, tevens kun je grappen maken met de balorige clowns Job Trekdrop en Klaas Smeerkaas en kun je op de foto met Tiger en Tigergirl. Ook is de Fanshop geopend. Hier kun je exclusieve collectors items scoren, die speciaal voor deze dag in de schappen liggen. Naast het gebruikelijke assortiment, kun je deze dag de GEDRAGEN trainingskleding van de spelers en stafleden van FC Utrecht kopen.

Natuurlijk is er na afloop van de oefensessie gelegenheid om handtekeningen van spelers te scoren en met de voetballers op de foto te gaan.

Junior Tiger-leden
    Wie lid is van FC Utrechtā€™s Kidsclub kan zelfs nog meer extraā€™s verwachten deze dag! Heb jij een dringende vraag aan David Jensen, Zakaria Labyad, Yassin Ayoub of Cyriel Dessers? Geef je dan op voor de kidspersconferentie! Hoe? Simpel: stuur jouw vraag aan een speler vĆ³Ć³r 13 oktober naar ons op via deze link. De 50 (Junior) Tiger-leden met de leukste vragen worden uitgenodigd om na afloop van de training plaats te nemen in de perszaal.

Ben je nog niet lid van de (Junior) Tigers? Als je vĆ³Ć³r 13 oktober lid wordt, maak je alsnog kans op een plekje bij de kidspersconferentie!