• Afgelastingen

Het is de verantwoordelijkheid van de speler of de ouder om na te gaan of wedstrijden of trainingen zijn afgelast! Je kunt de meest actuele informatie over afgelastingen vinden op de homepagina van de website (www.sv-nvc.nl)

Wanneer wedstrijden afgelast worden, dan wordt dit ook zichtbaar in de Voetbal.nl app. Registreer je voor deze app en volg alle zaken die met het team te maken hebben.

We houden je ook op de hoogte via NVC's Facebook. Wanneer je deze liked, dan blijf je automatisch op de hoogte van alle ontwikkelingen bij NVC.

Op NOS Teletekst, pagina 603 worden algemene afgelastingen ook genoemd (NVC speelt in District West I). Over het algemeen is deze teletekstpagina niet actueel op zaterdag- en zondagmorgen, dus bij twijfel wordt geadviseerd met de leider van het team contact op te nemen.