• Arena

Vanaf hun vierde jaar kunnen jongens en meisjes bij NVC voetballen in de Arena. Iedere woensdagmiddag krijgen zij training van ervaren jeugdtrainers. Arena-voetballers kunnen ook iedere zaterdagochtend een wedstrijd op het speciale Arena-voetbalveld spelen.

Trainingen op woensdag

De trainingen van de Arena zijn altijd op woensdagmiddag. De tijden zijn:

14.30-15.15 uur: kinderen geboren in 2018

15.15-16.00 uur: kinderen geboren in 2017

16.00-16.45 uur: kinderen geboren in 2016

Wedstrijden op zaterdag

Kinderen die ook wedstrijdjes spelen op zaterdag, gaan zo snel mogelijk na de proeftrainingen (zie onder) aan de slag. De exacte startdatum en het programma worden vanzelf bekendgemaakt en worden dan hier gepubliceerd.

De wedstrijden worden gespeeld op zaterdagochtend. Ze duren 2x15 minuten en vinden plaats tussen 9 en 12 uur. Spelers worden aan het begin van het seizoen ingedeeld in vaste teams. De wedstrijden zijn altijd bij NVC op ons eigen terrein. Je kunt als Arena-lid meedoen met de wedstrijden, maar dat hoeft niet.ā€Ø

Proeftrainingen

Elk seizoen zijn er een paar momenten waarop jongens en meisjes van vier tot en met zes jaar bij NVC vrijblijvend enkele keren kennis kunnen maken met voetballen. Zo kunnen ze zelf ontdekken of zij het leuk vinden om te komen voetballen zonder dat ze meteen lid hoeven te worden. Opgeven voor de proeftrainingen kan via arena@sv-nvc.nl

In september 2022 vinden de volgende proeftrainingen plaats:

woensdag 28 september, 14.30 -15.15 uur

vrijdag 30 september, 15.00-15.45 uur

De woensdagtraining van 28 september is (ook) een reguliere training, maar er zal die dag extra aandacht zijn voor degenen die er voor het eerst bij zijn. De training van vrijdag 30 september is exclusief voor nieuwe voetballers.

Wil je op een ander moment komen kijken?

Dat kan! Neem contact op, dan kijken we samen wanneer jullie zoon of dochter vrijblijvend een keer kan meedoen met een training.

Verder goed om te weten

Wat betreft kleding en schoenen: voetbalschoenen en scheenbeschermers worden aangeraden (om uitglijden en blauwe plekken te voorkomen). Voor een proeftraining zijn ze niet verplicht. Let voor de kleding goed op het weer: als het koud is, is het fijn om een vest of jack te kunnen aantrekken over de sportkleding.

De voetbalvelden van NVC liggen achter onze kantine. Vanaf de ingang van het sportpark aan de Amersfoortsestraatweg moet je een stukje doorlopen en langs de kantine gaan. Vanaf daar zie je vanzelf waar je moet zijn.

Contactpersoon Arena

Cindy CurrƩ: arena@sv-nvc.nl

• Wedstrijdschema

Het meest actuele wedstrijdschema is hieronder te downloaden.

• Stand Arena

Bij Onder 9 en jonger worden vanaf dit seizoen geen standen meer bijgehouden en zijn de uitslagen niet zichtbaar op Voetbal.nl en in de Wedstrijdzaken-app, als onderdeel van de nieuwe wedstrijdvormen voor pupillen. Dit is een besluit van de KNVB.

Geen uitslagen en standen
    Om het plezier en niet zozeer de eindstand te benadrukken, worden vanaf dit seizoen in principe geen uitslagen en standen meer gepubliceerd. Wel worden de uitslagen van wedstrijden bijgehouden om de speelsterkte per team te bepalen en op basis daarvan eventueel teams te herindelen.
  • Foto's training Arena