• De Club van 100 pakt uit!

Maandag 22 november reed er om 09:00 een grote rode oplegger het lange pad van NVC op.
    Langzaam en voorzichtig werden er met een kraan twee grote betonnen tafels neergezet.
    Ons sportpark heeft de afgelopen 2 jaar een fantastische metamorfose doorgemaakt, maar er mistte toch nog wat.
    De velden en het terras werden natuurlijk al volop gebruikt door de jeugd, senioren, veteranen en alle bezoekers van het nieuwe sportpark.
    Maar nu heeft de Club van 100 het toch nog een beetje extra aangekleed. Er zijn buiten twee grote speeltafels neergezet. ƉƩn om te kijken wie er naast het voetballen het best is in een potje pingpong en de ander om de techniek van iedere speler extra te verfijnen. Een zogenoemde Teqball tafel, een tafel die speciaal gemaakt is om voetbal pong te spelen. (Bekijk de link voor een kleine demonstratie) https://www.youtube.com/watch?v=i2MCl2YBb0c

Naast het sponsoren van de verf die gebruikt is om de kantine weer mooi te maken en het neerzetten van de grote speeltafels, heeft de club van 100 nog plannen om vele projecten te gaan verwezenlijken.
    Wil jij NVC net even extra helpen? En lijkt het je leuk om lid te worden van de Club van 100? stuur even een mailtje naar:  nvc.clubvan100@gmail.com