• De Grote Club Actie komt er weer aan!

Help jij mee loten te verkopen voor de renovatie van onze kantine en bar?

Op 14 september start de landelijke verkoop van de Grote Clubactie 2019. Ruim 260.000 lotenverkopers gaan in het hele land op pad om hun club een financiƫle stimulans te geven. Doe jij ook mee? Dan maak je niet alleen kans op mooie prijzen, maar help je ook NVC! Want dit jaar gaat de opbrengst naar de renovatie van onze bar en kantine.

Dus verkoop zoveel mogelijk loten aan buren, familie en vrienden. Dat wordt dit jaar nog makkelijker vanwege een handige online tool. En verkopen jij of je team de meeste loten? Dan maak je ook nog eens kans op een van de mooie prijzen, zoals een bon van Sportzaak Sportief, of een teamuitje.

Je ontvangt het lotenboekje via je trainer/leider.

80% van de opbrengst gaat naar de club

De Grote Clubactie faciliteert sport-, cultuur- en hobbyverenigingen in het genereren van inkomsten door middel van lotenverkoop. Elk jaar wordt zo ā‚¬9 miljoen opgehaald. De loten worden verkocht voor ā‚¬3,- per stuk. Van elk verkocht lot gaat 80% (ā‚¬2,40) direct naar de clubkas.

Zet de data dus alvast in je agenda:

• 14 september: start lotenverkoop
    • 11 december 2019: trekking van de Grote Clubactie
    • 12 december: trekkingsuitslag staat op clubactie.nl.