• Geen voetbal toegestaan op NVC-velden

Zondag 15 maart jl heeft het kabinet aanvullende maatregelen genomen in de aanpak van het coronavirus. Sportclubs dienen vanaf zondag 15 maart 18.00 uur tot en met maandag 6 april hun deuren te sluiten. Deze nieuwe maatregelen betekenen dat het amateurvoetbal (veld- en zaalvoetbal) in ieder geval tot en met 6 april niet door zal gaan, en tevens dat alle amateurverenigingen geen trainingen, oefenwedstrijden of andere grote bijeenkomsten kunnen organiseren.

Deze beslissing is bedoeld om de verdere verspreiding van coronavirus zoveel mogelijk in te dammen. We begrijpen dat het voor alle voetballiefhebbers erg vervelend is. Maar dit is onbekend terrein, en daar horen soms drastische maatregelen bij.

Wij als NVC conformeren ons aan deze maatregelen waardoor er tot en met 6 april GEEN ā€“ al dan niet door NVC-georganiseerde- trainingen op ons sportpark zijn toegestaan. Dus ook zelfgeorganiseerde trainingen of trimvoetbaltrainingen zijn NIET toegestaan. De gezondheid en veiligheid van iedereen staat voorop, dus doe het gewoon niet.

Wij hebben daarbij ook besloten de clinic van 10 april NIET door te laten gaan en deze op een moment verderop in het seizoen te organiseren. Dat horen jullie zo snel mogelijk.

Wij hopen op begrip en gezond verstand van onze (ouders van) leden.

Bestuur NVC