• LEES DEZE INFORMATIE GOED DOOR VOORDAT JE DE AANMELDING START

Lid worden van NVC kan door het volledig invullen van het aanmeldingsformulier onder de tekst.

Met het invullen en versturen van het aanmeldingsformulier machtigt u tevens NVC tot het innen van van de contributiegelden (via Club Collect of automatische incasso) en mogelijk overige aan het NVC lidmaatschap gerelateerde kosten.

Voor vragen over het lidmaatschap kan je terecht via leden@sv-nvc.nl .

Verenigingsbijdrage

Ieder lid van NVC draagt zijn/haar steentje bij door gedurende het voetbalseizoen een aantal taken uit te voeren en/of een functie te bekleden. NVC heeft hiervoor de verenigingsbijdrage in het leven geroepen met goedkeuring van de Algemene Leden Vergadering van 2 juli 2020.

De verenigingsbijdrage is een bedrag dat aan het begin van ieder seizoen geĆÆnd wordt bij het NVC lid en hij/zij weer terug kan verdienen door het uitvoeren van taken en/of het bekleden van functies. De regels en uitleg met betrekking tot de verenigingsbijdrage vind je in onderstaande link.

Trainende NVC leden, Recreanten, Trimvoetbal vrouwen, Ondersteundende leden en de 7x7 spelers en speelsters zijn vrijgesteld van deelname aan de Verenigingsbijdrage.

Regels en uitleg verenigingsbijdrage

September = Arena Maand

In september houden we voor de jongste voetballertjes, dit noemen wij de Arena groep, een kennismakingsmaand.
    Kinderen in de leeftijd van 4-6 jaar mogen in september een aantal gratis proeftrainingen komen volgen bij NVC.
    Houd de website ieder jaar hiervoor in augustus in de gaten!

Welk soort lidmaatschap kies ik bij aanmelding?

KNVB competitie (Jeugd vanaf Onder 8 en Senioren, ook 7 tegen 7 mannen en vrouwen)
    - lidmaatschap = Voetbal, sla Extra Clubactiviteiten over

Arena (Onder 7, trainen doordeweeks en wedstrijden op zaterdagen)|
    - lidmaatschap = Vereniging en Extra Clubactiviteiten = Arena Voetbal

Arena Trainend Lid (Onder 7, trainen doordeweeks en geen wedstrijden op zaterdagen)
    - lidmaatschap = Vereniging en Extra Clubactiviteiten = Arena Voetbal en Trainend Lid Jeugd

G-voetbal
    - KNVB competitie: lidmaatschap = Voetbal en Extra Clubactiviteiten = G Voetbal KNVB
    - Friends League: lidmaatschap = Vereniging en Extra Clubactiviteiten = G Voetbal Friends League
    - Trainend Lid Jeugd: lidmaatschap = Vereniging en Extra Clubactiviteiten = G Voetbal Trainend lid en Trainend Lid Jeugd
    - Trainend Lid Senioren: lidmaatschap = Vereniging en Extra Clubactiviteiten = G Voetbal Trainend lid Trainend Lid Senioren

Trainend Lid Jeugd (Onder 8 t/m Onder 12)
    - lidmaatschap = Vereniging en Extra Clubactiviteiten = Trainend Lid Jeugd

Trainend Lid Senioren (mannen > trainen doordeweeks en geen competitiewedstrijden)
    - lidmaatschap = Vereniging en Extra Clubactiviteiten = Trainend Lid Senioren

Trimvoetbal vrouwen (trainen doordeweeks en geen competitiewedstrijden)
    - lidmaatschap = Vereniging en Extra Clubactiviteiten = Trimvoetbal vrouwen

Verenigingslid (ondersteunend)
    - lidmaatschap = Vereniging en Extra Clubactiviteiten = Ondersteunend Lid

Vrijwilliger(activiteiten)
    - lidmaatschap = Vereniging en Extra Clubactiviteiten = Vrijwilliger.

• Alle informatie goed gelezen? Meld je dan aan via de button "Aanmelden"