• NVC-er Ernst Kok overleden

Op vrijdag 30 november jl is NVC-lid Ernst Kok na een kort ziekbed op 77-jarige leeftijd overleden. Ernst bezocht tot aan dit lopende seizoen jarenlang alle thuis- en uitwedstrijden van NVC 1.

Hij was al al heel lang lid van de vereniging, ook als voetballer, en was zeer betrokken bij het wel en wee van NVC. Ernst heeft me een aantal malen persoonlijk gemaild als hij iets had gelezen in de nieuwsbrief waarover hij een vraag of opmerking had. In het verleden, zo hebben we gehoord, heeft Ernst ook barwerkzaamheden verricht en heeft hij op de achtergrond adviezen gegeven aan het toenmalige bestuur.

Wij wensen zoon Bas (speler zondag 3) en de rest van de familie veel sterkte om dit plotselinge verlies te verwerken. NVC 1 zal zondag tijdens de wedstrijd tegen JOS/Watergraafsmeer met rouwbanden spelen en aan het begin van de wedstrijd zal er een minuut stilte betracht worden om Ernst te herdenken.

Namens het Bestuur NVC,

Rob Snijders