• In memoriam NVC Erelid Arie Geel

Met het overlijden van NVC's Erelid Arie Geel is een NVC icoon heengegaan. Op 1 augustus 1946 is Arie lid geworden van NVC en sindsdien heeft een groot deel van zijn leven in het teken gestaan van onze club. Je kan het zo gek niet verzinnen of Arie heeft het als buitengewoon vrijwilliger wel gedaan voor onze club. Met het proberen opsommen van zijn talloze soorten functies binnen onze vereniging zouden we Arie tekort doen, het zijn er onvoorstelbaar veel geweest. Vast staat dat NVC altijd op hem heeft kunnen rekenen. Hij heeft alles in grote mate samen met zijn vrouw Henny kunnen doen. Tot een paar jaar geleden maakte Arie nog dagelijks deel uit van de "club van wijze mannen". Een groep onverwoestbare kerels die doordeweeks 's ochtends de onderhoudsploeg vormden en waarvan een deel gelukkig nog steeds actief is voor NVC. Niets lijkt echter onverwoestbaar te zijn, want ook Arie kon op een gegeven moment helaas niet meer naar zijn geliefde club komen. Arie vertelde altijd mooie verhalen over zijn werk als burger binnen Defensie en zeker ook over Naarden en in het bijzonder over onze voetbalvereniging van begin tot heden.

Arie behoorde in zijn tijd als vrijwilliger al tot een uniek "ras" en samen met al die andere unieke NVCers heeft ook hij NVC gemaakt tot wat het nu is. Wij zijn en blijven Arie hiervoor voor altijd zeer dankbaar en wensen de nabestaanden veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Namens alle NVCers

Bestuur NVC