• NVC wint topper tegen SO Soest

Er werd al weken naar deze ontmoeting uitgekeken door beide ploegen. In de eerste wedstrijd na de winterstop stond het duel tussen de nummer 1 en 2 uit de Tweede Klasse B op het programma. SO Soest stond 2 punten achter op koploper NVC en zou bij winst de koppositie overnemen. Dat zat er vandaag eigenlijk geen moment in voor de ploeg uit Soest.

NVC was vanaf begin af aan heer en meester en gaf aan goed en fit uit de winterstop gekomen te zijn. Het duurde nog tot vlak voor de rust voordat er gescoord werd, maar toen was het ook meteen twee keer raak. In beide gevallen wist Giovanni Leons het net te vinden (0-2). Na rust kon Soest het tij niet keren en wist Adjudant Prins Carnaval Danny Westerink zelfs de 0-3 te maken. Al met al weer een prachtig resultaat van de mannen van Joeri van Gelder. 31 punten uit 11 wedstrijden is natuurlijk ongekend.

Zondag a.s. speelt NVC om 14.00u thuis tegen het laag geklasseerde VVIJ, dat vandaag drie belangrijke punten haalde in de strijd tegen degradatie. NVC is dus gewaarschuwd, de wedstrijd begint gewoon weer op 0-0. Succes mannen!