• NVC zo1 blijft ongeslagen maar verliest wel 2 punten

NVC had een moeilijke start van de wedstrijd waarbij de ploeg van Joeri van Gelder niet ‘scherp’ van start ging en in de 3e minuut tegen een 0-1 achterstand aankeek. Doordat het organisatorisch niet goed stond bleef deze achterstand NVC de hele wedstrijd uiteindelijk achtervolgen. NVC pakte daarna de draad wel goed op en kwam na een mooie aanval over 3 schijven op 1-1 via Tom Beekman.
    NVC bleef daarna gevaarlijk en scoorde ook de 2-1, echter de scheidsrechter keurde deze, volgens velen langs de kant onterecht die op dezelfde lijn stonden, af wegens vermeend buitenspel. Na rust probeerde NVC alsnog de overwinning af te dwingen maar vandaag was het net niet.... In de laatste 5 minuten kreeg, tot schrik van iedereen, DCG twee enorme kansen waarbij het geluk aan NVC zijde was en het alsnog een punt aan deze wedstrijd over hield. De mannen weten nu dat het elke week aan de bak zal moeten om de huidige koppositie te behouden. Volgende week thuis tegen het in vorm zijnde Hooglanderveen, aanvang 14.00u. Succes mannen!