• Programma en entertainment Langste Voetbalwedstrijd van 't Gooi

Nog 2 weken en dan is het zover: dan gaan we met z'n allen proberen de Langste Voetbalwedstrijd van 't Gooi te spelen. Omdat dit mede ter gelegenheid van ons 30-jarig jubieum is, maken er we natuurlijk een feestje van!

Dit wordt mede mogelijk gemaakt door een aantal onmisbare sponsoren. Zo verzorgt Stefo horea grossier vanaf 15.00 de BBQ en draaien tevens de DJ's van de Gooise Muziekschool. Bovendien komt niemand minder dan Johan Kettenburg, o.a bekend van het TV programma Bloed, Zweet en Tranen, van 19.00 - 20.00 de boel muzikaal op stelten zetten.

NVC - HC Naarden
    Natuurlijk staat de Langste Voetbalwedstrijd van ā€™t Gooi ook in het teken van het afscheid van veld 2, dat wordt overgedragen aan onze buren, Hockey Club Naarden.

We zijn dan ook zeer verheugd dat HC Naarden te gast is tijdens de wedstrijd. En dat niet alleen! Een aantal bestuursleden van HC Naarden neemt het in het voorlaatste deel van de wedstrijd op tegen het NVC Bestuur. Daarna speelt een afvaardiging van HC Naarden Heren 1 en Dames 1 tegen onze nieuwe NVC Zaterdag 1. Samen sluiten ze zo de Langste Voetbalwedstrijd af. Ten slotte wordt het veld officieel overgedragen aan de voorzitter van HC Naarden, Marc van Wijk.

Het programma ziet er globaal als volgt uit:

09.00 - 09.05: Opening door voorzitter Rob Snijders en speelster Sophie de Groot
                          Start langste wedstrijd
    09.00 - 14.00: Diverse voetbalspelletjes
    14.00 - 18.00: Presentatie werkgroepen NVC
    15.00 - 20.00: Bingoloterij
    15.00 - 19.00: BBQ, geheel verzorgd door Stefo
    15.00 - 20.00: DJ's Gooise muziekschool
    19.00 - 20.00: Optreden Joha Kettenburg
    21.00 - 21.05: Trekking hoofdprijs loterij
                          Einde langste wedstrijd
                          OfficiĆ«le overdracht veld 2 aan Marc van Wijk, voorzitter HC Naarden