• Rooster bardienst en wedstrijdsecretariaat

Het rooster voor de bardiensten is bekend. Het overzicht is zo zorgvuldig mogelijk samengesteld.

De realiteit is wel dat wedstrijden en aanvangstijden tot vlak voor de speeldatum nog kunnen wijzigen. Houd dus eventuele berichtgeving hierover in de gaten.

Rol barhoofd
    Aan het begin en einde van de dag is het dienstdoende barhoofd aanwezig. Zij/hij zal de personen die de bardienst draaien op weg helpen. Bij het overdragen van de bardienst vragen we de vertrekkende ploeg, de nieuwe ploeg te informeren. Het barhoofd is gedurende de dag bereikbaar voor dringende vragen. Aan het einde van de dag helpt het barhoofd met het afsluiten.

Bardienst Ć©n wedstrijdsecretariaat
    Onderbezetting heeft op dit moment effect op het wedstrijdsecretariaat. Er is daarom besloten dit op de volgende wijze op te lossen. Het wedstrijdsecretariaat wordt ā€™s ochtends geopend door een ervaren wedstrijdsecretaris en vanaf 12:30 uur wordt deze taak overgenomen door het team wat op dat moment bardienst heeft. De wedstrijdsecretaris is gedurende de dag bereikbaar voor ā€˜lastigeā€™ vragen. Wil jij NVC helpen en als vrijwilliger jouw steentje bijdragen? Graag! Stuur een bericht naar vrijwilligers@sv-nvc.nl .

Dit betekent voor het team dat dienst heeft concreet dat er vanaf nu twee personen achter de bar worden verwacht Ć©n iemand die plaats neemt op het wedstrijdsecretariaat. Dat is dus per dienstdoende team drie personen vanaf 12:00 uur.

Rooster Bardienst voorjaar 2020
    Hieronder het bardienst rooster tot het einde van dit seizoen (onder voorbehoud van wijzigingen en/of aanvullingen in de wedstrijdplanning).