• Scheidsrechters

Scheidsrechters zijn onmisbaar om wedstrijden te kunnen spelen. Onze scheidsrechterscommissie heeft sinds het voorjaar van 2015 beleid hiervoor gemaakt.

Word jij een NVC jeugd -of seniorenscheidsrechter?!

Binnen NVC is een kick-off gegeven door de bestaande scheidsrechters te betrekken bij het nieuw op te zetten scheidsrechterbeleid waarmee we binnen onze club op zoek gaan naar jeugd (jongens en meiden) en volwassen scheidsrechters die we gaan opleiden en begeleiden.

Pool scheidsrechters

Doel is een pool van jeugd en volwassen scheidsrechters te gaan opbouwen, zodat er geen tekort meer zal zijn op de velden van NVC en iedere wedstrijd passende arbitrage heeft. Dat er een lange weg te gaan is realiseren we ons, maar het enthousiasme is er, het plan is er, de support vanuit het bestuur is er en we werken aan het opzetten van de scheidsrechtercommissie en het werven van nieuwe leden hiervoor.

Waarom zou je scheidsrechter worden? Dat zullen we je vertellen????

• Het is leuk en leerzaam is om scheidsrechter te zijn.
    • Wij als club hebben dan niet meer kampen met een tekort aan geaccrediteerde scheidsrechters.
    • Aspirant scheidsrechters krijgen een goede opleiding worden begeleid door ervaren scheidsrechters.
    • Een goede arbitrage is een essentieel onderdeel is van een wedstrijd.
    • Het heeft een positieve invloed, vooral op de sociale ontwikkeling van de jeugd.
    • Dit is ook een manier om in het professionele voetbal verder te komen.

Meer weten of aanmelden?
    Dus mocht je naar aanleiding van dit verhaal zelf enthousiast zijn? Meld je aan via scheidsrechter@sv-nvc.nl. Of ken je iemand die dit leuk vindt? Laat het dan ook even weten. Alvast bedankt.

Voetbal is vriendschap!

scheidsrechter@sv-nvc.nl