• Schrijf je kind al voor de zomer in voor de proeftrainingen in de jaarlijkse September-Arenamaand

Septembermaand=Arenamaand

Voor beginnende voetballertjes van 4-6 jaar organiseert NVC in het jaar 2022 voor alweer de negende achtereenvolgende keer de Septembermaand = Arenamaand.

Dat zijn drie zaterdagochtendtrainingen in september onder leiding van de bekende jeugdtrainer Jan de Jong (www.jandejongonline.nl) waar beginnende voetballertjes (jongens én meisjes) kunnen kijken of zij voetballen leuk vinden. Zonder dat ze meteen lid hoeven te worden.

De data voor september 2022 zijn:

• datums worden nog bekend gemaakt
    • tijd van / tot wordt nog bekend gemaakt

Geïnteresseerd? Meld je dan snel aan voor deze proeftrainingen via arena@sv-nvc.nl o.v.v. de naam van je kind en de geboortedatum. Kinderen kunnen 1, 2 of 3 keer meedoen.

En wat als je zoon of dochter voetballen leuk vindt? Dan kan hij of zij natuurlijk lid worden van NVC en elke week op woensdagmiddag trainen en - als jullie dat willen - op zaterdagochtend een wedstrijdje spelen. De Arena-competitie startdatum wordt nog bekend gemaakt en alle wedstrijdjes worden bij NVC gespeeld.

Schrijf je snel in!