• Word sponsor van NVC!

NVC is een club met ambities. We hebben recent al onze velden vernieuwd en onze kantine krijgt een opfrisbeurt, door de leden te realiseren. De velden zijn goed zichtbaar vanaf de kantine en vanaf het nieuw aangelegde terras. De nieuwe velden bieden ruimte voor nieuwe sponsors; een mooie zichtplek achter het doelnet of langs het veld, teamkleding met uw bedrijfslogo erop en aandacht voor uw bedrijf in onze nieuwsbrieven: de sponsorcommissie bespreekt graag de mogelijkheden.

Waarom sponsor worden?

• Als sponsor van NVC maakt u het mogelijk dat onze leden, jong en oud, fijn kunnen sporten. En die investering rendeert in ieder geval op sportief vlak; NVC heeft t.o.v. ons aantal leden, een bovengemiddeld aantal getalenteerde meisjes. Zo zijn recent twee dames uit de jeugd opgeroepen door de KNVB. En ons G-voetbal is een van de tien grootste van Nederland.
    • Uw bedrijf is in beeld bij de circa vijfduizend spelers en supporters die het sportpark jaarlijks bezoeken. Naar schatting is zoā€™n 25% van de bevolking van Naarden direct of indirect betrokken bij NVC; langs de lijn wordt dan ook stevig genetwerkt.
    • NVC is de enige Naardense voetbalclub, met leden uit de hele gemeente Gooische Meren en daarbuiten. En dat aantal zal groeien, want er zijn twee woonwijken gepland in Naarden, waarvan Ć©Ć©n direct naast de velden van NVC.
    • Uiteraard organiseert NVC voor haar sponsors gezellige bijeenkomsten.

Vele bedrijven gingen u voor. Meer weten over de sponsormogelijkheden? Neem dan contact op met de sponsorcommissie via sponsoring@sv-nvc.nl