• NVC Partnerclub van FC Utrecht

Sinds jaar en dag werkt FC Utrecht samen met amateurclubs in de regio, inclusief Partnerclub NVC.

FC Utrecht ondersteunt NVC door kennis en ervaring te delen via onder andere themabijeenkomsten, webinars, deelstages bij FC Utrecht en demotrainingen. Deze zijn onder leiding en supervisie van de FC Utrecht-jeugdtrainers.

De trainers en scouts van FC Utrecht helpen NVC  te vernieuwen en te verbeteren, maar verliezen ook de beginnende trainer niet uit het oog.

Ieder jaar verbetert FC Utrecht zich op het gebied van opleiden, individuele ontwikkeling, scouting, performance en data. Als Partnerclub kan NVC van dichtbij zien hoe dit gaat en wat de positieve gevolgen hiervan zijn.

FC Utrecht biedt haar Partnerclubs verder ondersteuning vanuit de maatschappelijke afdeling en de commerciĆ«le afdeling, zodat de Partnerclubs haar leden optimaal kan bedienen. Zo ontvangt NVC als Partnerclub gedurende het seizoen kaartenacties om tegen gereduceerd tarief een wedstrijd in Stadion Galgenwaard te bezoeken.