• Vrijwilligerstaken NVC

NVC is altijd op zoek naar "vaste" vrijwilligers.
    Vind jij het gewoon leuk om deel uit te gaan maken van een vast team voor inzet op onderstaande taken tijdens de wedstrijddagen? Klik dan hier, meld je aan als "vaste" Vrijwilliger bij NVC en geef bij de opmerkingen aan waarvoor NVC jou mag benaderen.

De Verenigingsbijdrage is gedurende het seizoen terug te verdienen door inzet op de volgende taken.

Bardienst
    Tijdens de bardienst is begeleiding vanuit NVC aanwezig. Je bent werkzaam achter de bar bij NVC en voert bestellingen van de kantinebezoekers uit. Tijdens jouw dienst zorg je voor een schone en veilige werkplek en baromgeving en maak je met regelmaat een rondje door de kantine en op het terras voor het ophalen van glazen, het opruimen van rommel en het schoonmaken van tafels.

Keukendienst
    Tijdens de keukendienst is begeleiding vanuit NVC aanwezig. Je bent werkzaam in de keuken bij NVC en voert bestellingen uit die via een bonnensysteem in de keuken terecht komen. Werkzaamheden bestaan uit het frituren van producten, het maken van tostiā€™s en het bereiden van gezonde producten. Tijdens jouw dienst zorg je voor een schone en veilige werkplek.

Wedstrijdsecretariaat
    Tijdens jouw dienst is begeleiding vanuit NVC aanwezig. Je bent werkzaam op het Wedstrijdsecretariaat van NVC en assisteert bij de uitvoering van de taken. De taken zijn onder meer het ontvangen van teamleiders en scheidsrechters en ze voorzien van een drankje, kleedkamersleutel afhandeling, uitzetten van speelvelden en mogelijk andere voorkomende taken.

EHBO
    Tijdens jouw dienst ben je bij NVC aanwezig en oproepbaar voor zaken die EHBO kennis en ervaring vereisen. Je begrijp dat het toonbaar hebben van een EHBO diploma een vereiste is. Inzet varieert van het handelen bij ongelukjes van bezoekers tot blessures bij spelers. Bij NVC zijn een AED en brancard aanwezig. Voor behandeling van personen maak je gebruik van de Fysio/EHBO ruimte.