• Team van de week > NVC JO8-2

Op zaterdag 6 november speelt NVC 1 de thuiswedstrijd tegen s’-Graveland 1. Een belangrijke wedstrijd voor beide ploegen. Tijdens deze wedstrijd staat onze JO8-2 centraal. Dit team won afgelopen zaterdag met maar liefst 8-2 van SDO. Laat deze winst een mooi voorbeeld zijn voor het NVC vlaggenschip. De wedstrijd van NVC 1 begint om 14.30 uur !

Hieronder wordt het NVC JO8-2 team aan jullie voorgesteld…

Noa is ons enige meisje, maar loopt rondjes om de jongens. Ze is hard voor zichzelf, maar daardoor heeft ze vaak hele goede kansen om te scoren en maakt vooral samen met anderen de doelpunten.

Moos wil graag op het middenveld spelen en verdedigt daar goed. Hij gaat af en toe mee naar voren en krijgt dan mooie kansen die hij benut.

Loek is de tweede middenvelder en kijkt het allemaal heel rustig aan om vervolgens opeens (en met een beetje aanmoediging) enorm hard met de bal naar voren te lopen en voor hemzelf en anderen mooie kansen te maken.

Diederik is de topscoorder. Hij weet snel de bal af te pakken en rent dan voluit naar het doel om te scoren. Hij schiet als enige ook hoge ballen weg, maar pingelt af en toe net iets teveel en laat hierdoor de kans om samen het af te maken soms liggen.

Olivier scoort graag en werkt heel hard in de voorhoede om te kunnen scoren en te winnen. Hij vindt het heel leuk en dieselt (ondanks wat vallen en opstaan) supergoed naar voren om te scoren.

Casper mag graag op keep staan en heeft, ondanks dat hij de minste ervaring van allemaal heeft (met wat aanmoediging) soms in ene de bal te pakken en helpt dan de anderen om te scoren.

Victor is net pas bij het team gekomen, maar komt al heel goed mee met de voorhoede. Hij wil ook graag scoren en heeft dit dan ook afgelopen wedstrijd weer gedaan.