• Trainingen

Twee keer per week trainen voor alle spelers bij NVC!

NVC biedt elke speler twee keer per week een training aan. De trainingen worden gegeven door gediplomeerde trainers en NVC zet ook gemotiveerde eigen jeugd in uit hogere jeugdteams om de jongste jeugdleden te trainen. Zij worden hierbij begeleid en gecoacht door de hoofdtrainers en de NVC Technisch Jeugd Coƶrdinatoren.

Vragen over de jeugdtrainingen kunt u mailen naar tjc@sv-nvc.nl

• Trainingsschema seizoen 2023-2024

Klik op de button onder deze tekst voor het actuele trainingsschema en indeling van de velden voor alle teams.

In de week van 21 augustus 2023 starten de trainingen voor de JO8 t/m de JO18 teams.

Vriendelijk verzoek aan de ouders van de (jongste) jeugd is om hun kind (of kinderen) minimaal 5 minuten voor aanvang van de training aan wezig te laten zijn.

Op maandagen traint de jeugd in circuitvorm met bepaalde thema's als aanvallen, verdedigen en omschakelen. Elke trainingsvorm duurt 15 minuten, daarna wordt gedraaid naar een andere vorm in het circuit. De 4 trainingsvormen in het circuit worden telkens 2 keer herhaald. Op de eerste maandag leren de kinderen de vorm kennen, de tweede maandag kennen ze de vorm al en is er meer tijd en aandacht voor de trainingsvorm zelf.

Op woensdagen zijn de trainingen meestal minder vorm-vast maar in voorbereiding op de zaterdagwedstrijd.

Plezier en leren staan voorop tijdens de trainingen. Wel verwachten we dat de kinderen met gezonde motivatie op de training verschijnen en spreken we ze, indien nodig, individueel aan op hun inzet. Voetbal is een teamsport, daarbij is inzet van iedereen belangrijk.

In de onderbouw (JO8 tot JO12) wordt NIET getraind in de schoolvakanties, tenzij anders gecommuniceerd.

Voor de bovenbouw zijn de trainers:

JO18-1: Lars Visser
    JO14-1 en 2: Trainers van Sport Advies Groep
    JO13-1: Robin van der Does
    Keeperstrainer: Berd Jan Staal

Voor de onderbouw zijn de trainers:

JO12 teams: Trainers van Sport Advies Groep
    JO10 teams: Trainers van Sport Advies Groep