• Update bardiensten april en mei 2019

Hier is een update van het schema voor de bardiensten in april en mei. Bardiensten plannen voor de tweede seizoenshelft is lastig. Er zijn namelijk veel inhaaldagen, veel wedstrijden die verplaatst zijn. Voor teams die laat op de middag spelen (start 16:00) kan het daarom voorkomen dat je een extra dienstje draait. Dat houden we zo kort mogelijk. En met Ć©Ć©n persoon met een beetje ervaring achter de bar, moet dan voldoende zijn.

Bardienst nakomen
    Laatst kwam er geen enkele vertegenwoordiging van een team opdagen voor een bardienst. Ze hebben zelfs niets meer van zich laten horen. Dat betekende dat de eerdere bardienst langer moest blijven staan en er ter plekke vervanging moest worden geregeld. Laten we dit voorkomen! Soms is lastig mensen bereid te vinden een bardienst te laten draaien, maar dat is nu eenmaal hoe verenigingen werken; we doen het samen. Ook al is er een verandering in het schema en ook al weet je het pas een week van tevoren.

Mededeling voor teams met 18 plus spelers
    Onlangs was er een vervelende discussie aan de bar over pitchers (kannen) met bier en de kosten van een biertje. Iedereen boven de 18 jaar nodigen wij van harte uit om lekker een biertje te drinken na afloop van de wedstrijd; tegen de tarieven per glas zoals die worden gehanteerd.

In lijn met de afspraken met de gemeente wordt er geen korting gegeven bij afname van meerdere glazen (een meter bier) en worden er geen kannen met bier verkocht. Wij verwachten dat dit standpunt door iedereen wordt gerespecteerd en dat discussies met het barpersoneel, ook dit zijn vrijwilligers, achterwege blijven.

Het actuele schema voor de bardienst