Wil jij spelen in onze selectie- of breedteteams?

Kom naar de OPEN trainingen op maandag 3 en woensdag 5 juni.

JO12 t/m JO13 (geboortejaar 2007 - 2008)

• Maandag 3 juni, veld 1, 18.00 - 19.00 uur
    • Woensdag 5 juni, veld 1, 18.00 - 19.00 uur
    • Trainers: Lars Visser en Jay Karamat Ali

JO14 t/m JO15 (geboortejaar 2005 - 2006)

• Maandag 3 juni, veld 3, 19.00 - 20.00 uur
    • Woensdag 5 juni, veld 3, 19.00 - 20.00 uur
    • Trainers: Junior Hulst en Niels Savenije

JO16 t/m JO17 (geboortejaar 2003 - 2004)
    De verwachting is dat we volgend seizoen 3 teams kunnen maken: een JO17-1, JO17-2 en JO16-1. De open trainingen zijn op:

• Maandag 27 mei, veld 1, 19.30 uur, kleedkamer 3
    • Woensdag 29 mei, veld 1, 19.30 uur, kleedkamer 3
    • Trainers: Jesse van 't Land (JO17-1), Thijs Schuurman (JO17-2) en Stephan en Marc (JO16-1)

JO19 (geboortejaar 2001-2002)

Iedereen uit de geboortejaren 2001 en 2002 is welkom op de open training op:

• maandag 27 mei, veld 2, 20.00 uur
    • Trainer: Olav Westerink

Anders mail tjc@sv-nvc.nl

NVC Naarden is een middelgrote club, waar plezier en prestatie hand in hand gaan. We hebben meerdere jeugdteams in iedere leeftijdscategorie. Op verschillende niveauā€™s.

We zijn klein genoeg om aandacht voor alle teams te hebben. Ieder team traint twee keer per week, veelal onder leiding van een gediplomeerde coach.

Maar we zijn ook groot en ambitieus genoeg om met onze selectieteams gemiddeld op hoofdklasse niveau te spelen.

Onze huidige JO15-1 speelt zelfs hoger, op landelijk divisieniveau. (Ook in seizoen 2019/2020).

Met trots kunnen we melden dat de volgende trainers zich weer een jaar aan NVC hebben verbonden.

• 019-1 Hoofdklasse Olav Westerink
    • 017-1 Hoofdklasse Jesse van t Land
    • 015-1 3e divisie Junior Hulst
    • 014-1 Hoofdklasse Niels Savenije
    • 013-1 Hoofdklasse Lars Visser

Onze ambitie is ook te zien aan het feit dat we een zogenaamde "RAC" club zijn van FC Utrecht. Een samenwerkingsverband tussen regionale amateurclubs en FC Utrecht. Het doel is talentvolle spelers op te sporen en te selecteren voor de jeugdopleiding van FC Utrecht. Daar kunnen de talenten zich verder ontwikkelen in een professionele omgeving. Ook ondersteunt FC Utrecht RAC clubs met een technisch beleidsplan en training clinics. Daarnaast geeft de technische staf van FC Utrecht technische informatiebijeenkomsten voor jeugdtrainers van aangesloten verenigingen. Dit garandeert een hoog niveau van trainers en trainingen. Door deze ondersteuning wil FC Utrecht het niveau binnen de amateurclubs handhaven dan wel verbeteren.

Selectieteams en breedteteams, maar allemaal vriendenteams.

Je vindt bij ons niet alleen spelers en speelsters uit Naarden en Bussum, maar ook uit de omgeving. Bijvoorbeeld uit Muiderberg, Muiden, Huizen, Blaricum, Laren, Hilversum of Almere. Vrienden op het veld kunnen bij ons overal vandaan komen.

Onze open clubcultuur en combinatie van gezelligheid en ambitie heeft aantrekkingskracht. Niet alleen op jongens, maar ook op meiden. Meisjes spelen bij ons niet in aparte meisjesteams, maar ā€˜gewoonā€™ bij de jongens. Zij worden daar beter van en staan hun mannetje. Sommigen zijn gescout voor regionale en districts KNVB meidenteams. Onze huidige JO17-1 heeft zelfs een speelster die het dit seizoen tot het Nederlands Dameselftal onder 17 heeft geschopt.

Vanuit het motto "Bij NVC staat niemand buitenspel" hebben we ook een paar G-teams, voor jeugdspelers met een beperking. Met bijpassende coaches en ondersteuning.

Denk jij dat NVC een club is die bij jou en je ambitie zou kunnen passen, laat ons dat weten. Of je nu gaat voor een van onze hoogspelende selectieteams of onze recreatieteams. We leren je graag kennen.

Stuur een e-mail naar tjc@sv-nvc.nl met je naam, geboortedatum en huidige club/team/positie. Dan laten we snel iets van ons horen.

Meetrainen in mei, in aanloop naar de samenstelling van onze (selectie)teams?

In aanloop naar het nieuwe seizoen kijken we of je in mei al een paar keer mee kan trainen met een bij jou passend team. Om elkaar te leren kennen, je niveau te kunnen ervaren en om de (selectie)mogelijkheden voor komend seizoen te kunnen bespreken.

Na afloop van de huidige competitie organiseren we vanaf 25 mei tot midden juni ook nog onze jaarlijkse selectietrainingen voor het finetunen van de samenstelling van de nieuwe teams.

Mocht je willen overstappen van een andere voetbalclub naar NVC, dan moet je voor het einde van het contributiejaar (meestal 31 mei) bij je huidige club opzeggen en je aanmelden bij NVC via het websiteformulier.

Voor selectieteams die komend seizoen op hoofdklasse/divisieniveau spelen betreft het trouwens de zogenaamde ā€˜A-categorieā€™ van de KNVB. Om in het nieuwe seizoen 2019-2020 in een van deze teams te kunnen spelen, is een overschrijving naar NVC vĆ³Ć³r zaterdag 15 juni absoluut van belang. Voor de KNVB is dit een harde deadline. Verzeker je ervan dat je op tijd bij NVC bent ingeschreven. Laat dit niet op de laatste of zelfs laatste paar dagen voor 15 juni aankomen.

Wat betekent dat als je in een van onze selectieteams wilt spelen, je op tijd laat weten dat je graag op proef wilt komen meetrainen, zodat we voldoende tijd hebben om je te leren kennen en de (selectie)mogelijkheden voor jou kunnen beoordelen en met je kunnen bespreken.

Tenslotte willen we graag benadrukken dat van alle ouders/verzorgers wordt verwacht dat zij een vrijwillig steentje bijdragen aan de club. Wij doen bijvoorbeeld niet aan het ā€˜afkopenā€™ van bardiensten. Als vrijwilliger leer je snel veel mensen kennen en voel je je sneller thuis bij NVC. Wij willen een sociale ontmoetingsplek zijn voor voetballers en ouders en daar is het vrijwilligersbeleid cruciaal in. Zowel voor structurele als incidentele vrijwilligerstaken is er altijd voldoende te doen.