• Weer mooi KNVB nieuws voor drie NVC toppers

Afgelopen week stroomde weer heel wat KNVB nieuws binnen:

Justine Brandeau (JO17-1) is door bondscoach Robert de Pauw geleselecteerd voor de driedaagse oefenstage van Oranje O17! Deze stage vindt plaats van 24 t/m 26 september in Friesland op sportpark Skoatterwâld, de thuisbasis van sc Heerenveen vrouwen. De stage is bedoeld om  in oktober de kwalificatie mee te spelen voor het Europees Kampioenschap tegen Georgië, Letland en Zweden.

Als NVC zijn we er natuurlijk trots op dat Justine zich kan meten met teamgenootjes die onder andere afkomstig zijn van topclubs als ADO Den Haag, Ajax, FC Twente, PEC Zwolle, VV Alkmaar en Borussia Mönchengladbach.

Sophie de Groot (JO14-1) is opgeroepen om zich op 8 en 29 oktober te melden op de sportvelden van VV De Meern. Hier mag zij met 44 leeftijdsgenootjes een krachtmeting aangaan om een felbegeerde plek in de KNVB MO14 West. Ook zij zal hier speelsters van topclubs als ADO Den Haag, Feyenoord en VVV Alkmaar tegenkomen.

Lieve Schiphof (JO13-2007-1) heeft eenzelfde oproep gekregen, maar dan voor de KNVB MO12 West. De selectieactiviteiten voor deze groep vinden op 2 en 9 oktober plaats op ons eigen sportpark. Leuk detail: onze eigen Junior Hulst (trainer JO15-1) wordt één van de trainers van deze groep!

Gefeliciteerd meiden! We wensen jullie veel succes bij deze nieuwe stap in jullie KNVB avontuur.