• Winnaars lotenverkopers GCA 2020 bekend!

Julian van Dijk (JO8-1) beste verkoper Grote Clubactie!

Elk jaar staan er weer nieuwe topverkopers op en dat is dit jaar niet anders. Met name spelers uit het jongste JG-team hebben zich dit jaar goed geweerd, zij bezetten de 2e t/m 5e positie.

Maar de topverkoper van het seizoen 2020/2021 is Julian van Dijk (JO8-1). Hij verkocht 41 loten en verdiende daarmee in zijn eentje bijna EUR 100 voor NVC! Hij krijgt als beloning daarvoor een bon van EUR 50 die hij kan besteden bij Sportzaak Sportief. Op de 2e plaats, hij krijgt een bon van EUR 30, is Justin Braam (JG2) geeindigd en de derde plaats wordt ingenomen door zijn teamgenoten Ashraf Mejdoubi en Lucas Baas. Zij verdelen de derde prijs en krijgen beide een waardebon van EUR 10, ook in te wisselen bij Sportzaak Sportief.
    Gefeliciteerd jongens en ook alle andere verkopers, super gedaan.

De top-10 ziet er als volgt uit:

verkoper  aantal loten  team
    Julian van Dijk 41 JO8
    Justin Braam 27 JG2
    Ashraf Mejdoubi 25 JG2
    Lucas Baas 25 JG2
    Mika Koopmanschap 22 JG2
    Bram Knapen 15 JO11-1
    Xaaf Verrest 14 JO10-2
    Mats Meester 12 JO11-1
    Dias Chuah 12 JO11-1
    Mike Jellema 11 JO9-1
    Oliver Chuah 11 JO9-1

Het best verkopende team, het zal jullie niet verbazen, is het JG2-team geworden. Bijna alle spelers van dit team hebben loten verkocht, daar moet het enthousiasme van trainster Harriet Eijpen iets mee te maken hebben gehad. Goed gedaan, boys en trainster! Zij krijgen ā€“ als Corona het toelaat - toegangskaartjes voor een thuiswedstrijd van FC Utrecht. Hoe en wanneer is nog nader te bepalen.

Tot volgend jaar!

GCA-commissie