• NVC

• Lees hier meer over NVC. Waar staan we voor? Welke normen en waarden streven we na? Wat is ons vrijwilligersbeleid? En hoe hebben wij de jeugd en de senioren georgansieerd?

Historie

sv NVC is in 1989 onstaan uit een fusie tussen SV De Vesting en FC Naarden '79. Dit jaar bestaat NVC dus 30 jaar! Maar eigenlijk voert de historie van de club al veel langer terug.

SV De Vesting was namelijk de oudste van de twee fusieclubs en bestond al sinds 1 augustus 1967.  Deze club was op haar beurt echter ook onstaan uit een fusie. Namelijk van de clubs VC Naarden en Meervogels '32. VC Naarden stamt uit 2 oktober 1932 en, leuk detail, heette t/m 1946 ook al NVC.

Kortom, deze jonge dame is stiekem al best wel oud.

Visie en missie

Anno 2023 is NVC is de enige voetbalvereniging in Naarden en telt zo'n 600 leden, verdeeld over G-voetbal, pupillen, junioren, senioren, vrouwen 1 en 7x7 vrouwenvoetbal. NVC vervult niet alleen een recreatieve, maar ook een belangrijke sociale functie in Naarden. Naar schatting is zoā€™n 25% van de inwoners van Naarden direct of indirect betrokken bij NVC.

Vandaag de dag is NVC een club waar je lekker kunt voetballen op je eigen niveau. Een vereniging waar je beter kunt worden, omdat alle teams minimaal twee maal per week trainen. Het is een club voor de leden en door de leden, waar plezier en prestatie hand in hand gaan.

Inmiddels zijn alle grasvelden vervangen door kunstgras, hebben we vorig jaar een nieuwe tribune mogen installeren en mogen ieder jaar weer rekenen op de sponsoring van velen.

Bij NVC verbinden we niet alleen plezier en prestatie op elk niveau, maar ook voetballers, trainers, ouders en vrijwilligers en alle stakeholders binnen en buiten NVC.

Onze drie kernwaarden zijn Welkom, Samen en Actief vooruit. Dat betekent dat NVC ernaar streeft een gastvrije, gezellige en warme vereniging te zijn, waar iedereen zich thuis voelt. Dichtbij, vertrouwd en veilig. Saamhorigheid is belangrijk. We doen het immers met elkaar. Als team, als ouders, als vrijwilligers en als club. Met veel energie en positviteit blijven we dan ook bouwen aan een mooie toekomst voor onze vereniging.

Vrijwilligersbeleid

EĆ©n van de kernwaarden van NVC is "samen". Dat betekent dat de spelers en de ouders de vereniging moeten dragen en maken. Ons vrijwilligersbeleid zal daar de komende jaren nog sterker op gericht zijn. Meer weten? Kijk dan hier.

Jeugdafdeling

Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Vanaf de allerkleinste spelers biedt NVC haar leden twee keer in de week trainen aan. En zorgen we voor een fijne en veilige sportomgeving. NVC is vriendschap, voor jeugdspelers Ć©n hun ouders. Meer weten over de teams? Klik hier.